Zastanawiasz się, w jakie kanały komunikacji uderzyć i jakie treści publikować w każdym z nich? Chętnie Ci podpowiemy, co może się sprawdzić w Twoim biznesie.
Nie od razu silną markę zbudowano
Prowadzisz swój biznes, bo chcesz dać ludziom wartościowy produkt lub usługę. Ale żeby sprzedaż utrzymywała się na wysokim poziomie, musisz “ogarniać” też sprawy marketingowe. Niestety, w wielu przypadkach planowanie komunikacji czy tworzenie treści staje się drugim etatem przedsiębiorcy.
Zdobywanie wiedzy marketingowej to spora inwestycja czasu i pieniędzy. Obie te rzeczy zaoszczędzisz, konsultując swoje pomysły ze specjalistami. Wystarczy, że opowiesz nam o swoim biznesie, otoczeniu rynkowym i celach, które chcesz osiągnąć. My, w zamian za to, podzielimy się swoim doświadczeniem i pomysłami, które pozwolą Twojej firmie dotrzeć do szerszego audytorium.
Celem naszej konsultacji marketingowej jest zaoszczędzenie Twojego czasu i pieniędzy, poprzez wskazanie możliwości komunikacji Twojej marki.
Jak wygląda konsultacja marketingowa?
Jak wygląda konsultacja marketingowa?
Możemy się umówić na rozmowę telefoniczną, spotkanie online czy po prostu wymienić się kilkoma wiadomościami email. Forma konsultacji zależy od Ciebie, a żeby się na nią umówić, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.
Na początku poprosimy Cię o podstawowe informacje dotyczące Twojej firmy. Chcemy się dowiedzieć, czym się zajmujesz, jakich klientów obsługujesz i czy prowadzisz już jakieś działania marketingowe. To pomoże nam zebrać pomysły, które będziemy chcieli z Tobą omówić.
Jakich pytań możesz się spodziewać?
Jakich pytań możesz się spodziewać?
Poniżej znajdziesz przykładowe tematy, które chcielibyśmy poruszyć w pierwszej kolejności. Jeśli chcesz, aby konsultacja marketingowa przebiegła bardzo sprawnie, przygotuj wcześniej odpowiedzi na te pytania. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pozwolisz nam trafniej ocenić potrzeby Twojej firmy.
Przykładowe pytania:
- Czym się zajmuje Twoja firma? Jakie oferujesz produkty lub usługi?
- Jak długo działasz w branży? Wchodzisz na rynek, czy chcesz podnieść swoją pozycję?
- Kim są Twoi główni konkurenci? Podaj kilka przykładów firm.
- Kim są Twoi odbiorcy i klienci? Są to konsumenci czy firmy? Opisz ich krótko.
- Czy prowadzisz już jakieś działania marketingowe? Jakie?
- O jakich kanałach komunikacji myślisz i co chcesz w nich przekazywać?
- Jak duży jest Twój miesięczny budżet marketingowy?
Czy konsultacja jest konieczna?
Czy konsultacja jest konieczna?
Jeśli myślisz o stworzeniu silnej marki, która spójnie komunikuje się w odpowiednich kanałach, konsultacja marketingowa może być pierwszym krokiem w osiągnięciu tego celu. To również dobry ruch, jeśli nie wiesz jeszcze, jak dokładnie powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy. Pomożemy Ci wszystko usystematyzować i nakreślić kierunek działań. Nie jest to etap obowiązkowy, ale może przynieść wiele korzyści, nawet jeśli nie zdecydujesz się na współpracę z nami. Możesz to potraktować jak niezobowiązującą rozmowę.
- Oszczędzasz czas i pieniądze
- Weryfikujesz swoje pomysły
- Zyskujesz szersze spojrzenie na marketing
- Dostajesz porady od doświadczonych specjalistów
- Dowiadujesz się, jak rozwinąć firmę
- Otrzymujesz propozycję współpracy dopasowaną do Twoich potrzeb i możliwości
Jedna wiadomość
Pierwszy krok jest po Twojej stronie. A my? Czekamy na Twoją wiadomość. Już mamy pomysł na to, jak pomóc Twojej firmie rosnąć w siłę.
Co chcesz tworzyć?
Marketing w sieci daje szerokie pole do popisu. Teksty SEO na strony firmowe i artykuły blogowe to nasz as w rękawie.
Zadbamy o komunikację Twojej firmy w języku angielskim. Stworzymy treści dopasowane do grup odbiorców.
Wszystkie techniki sprzedażowego copywritingu mamy w małym palcu. I nie zawahamy się ich użyć.
Aby stworzyć społeczność, musisz zyskać jej zaufanie. Dobieramy słowa w oparciu o zaangażowanie Twoich odbiorców.
Content
i teksty SEO
Piszemy treści, które wciągają czytelników i rozkochują roboty Google.
Marketing w sieci daje szerokie pole do popisu. Teksty SEO na strony firmowe i artykuły blogowe to nasz as w rękawie.
Social
media
Po pierwsze: kreatywność, a po drugie: trafna analiza.
Jeśli chcesz stworzyć społeczność, musisz zyskać jej zaufanie. Dobieramy słowa w oparciu o wykresy zaangażowania Twoich odbiorców.
Teksty
anglojęzyczne
Daj się znaleźć klientom z zagranicy.
Nasi copywriterzy zadbają o komunikację Twojej firmy w języku angielskim. Stworzą teksty sprzedażowe i treści dopasowane do grup odbiorców.
Teksty i hasła reklamowe
Kreatywność to nasze pierwsze imię. Na drugie mamy Konwersja.
Wszystkie techniki sprzedażowego copywritingu mamy w małym palcu. I nie zawahamy się ich użyć.
Copywriting
od A do Ż
Spójność w komunikacji nie jest dziełem przypadku.
Tworzenie silnej marki to praca na wielu płaszczyznach. Dlatego patrzymy szeroko, aby dobrze dopasować każdy element układanki.
Zapytaj
o usługę
Content
i teksty SEO
Piszemy treści, które wciągają czytelników i rozkochują roboty Google.
Marketing w sieci daje szerokie pole do popisu. Teksty SEO na strony firmowe i artykuły blogowe to nasz as w rękawie.
Teksty i hasła reklamowe
Kreatywność to nasze pierwsze imię. Na drugie mamy Konwersja.
Wszystkie techniki sprzedażowego copywritingu mamy w małym palcu. I nie zawahamy się ich użyć.
Social
media
Po pierwsze: kreatywność, a po drugie: trafna analiza.
Jeśli chcesz stworzyć społeczność, musisz zyskać jej zaufanie. Dobieramy słowa w oparciu o wykresy zaangażowania Twoich odbiorców.
Teksty
anglojęzyczne
Daj się znaleźć klientom z zagranicy.
Nasi copywriterzy zadbają o komunikację Twojej firmy w języku angielskim. Stworzą teksty sprzedażowe i treści dopasowane do grup odbiorców.
Copywriting
od A do Ż
Spójność w komunikacji nie jest dziełem przypadku.
Tworzenie silnej marki to praca na wielu płaszczyznach. Dlatego patrzymy szeroko, aby dobrze dopasować każdy element układanki.
Zapytaj
o usługę
Chcesz poznać wszystkie szczegóły, zanim zaczniemy omawiać współpracę? Zostaw nam swój email, a wyślemy Ci wzory wszystkich potrzebnych dokumentów.
- Wzór umowy
- Kalkulator szybkiej wyceny
- Szablon briefu i wytycznych zlecenia
Podręcznik twórcy
Jeśli wciąż masz więcej pytań niż odpowiedzi, zajrzyj do naszego podręcznika twórcy. To przewodnik po sztuce komunikacji i biznesowej kreatywności.
Jakie teksty marketingowe tworzyć? 9 przykładów!
W internecie możesz promować swoją firmę na bardzo wiele sposobów....
Czytaj więcej...Co to jest copywriting?
Marketing internetowy często wymaga nie lada kreatywności. Przecież jako przedsiębiorca...
Czytaj więcej...